Új korszak az Innopan-nál: Innováció és fenntarthatóság változatlan értékekkel

Új korszak az Innopan-nál: Innováció és fenntarthatóság változatlan értékekkel

Az Innopan új arculattal lép előre, miközben továbbra is elkötelezett marad a fenntarthatóság és innováció iránt. Cégünk az elmúlt 9 évben dinamikus fejlődésen ment keresztül, és most egy új korszak kezdetéhez érkezett, amely nem csupán vizuális megújulást jelent, hanem egyben azt is kifejezi, hogy az Innopan változatlanul hisz az energiahatékonyságban és a környezettudatos építészetben.

2015-ös megalakulásunk óta jelentős növekedést értünk el a hőszigetelő anyagok piacán, elsősorban innovatív PIR hőszigetelő tábláinknak köszönhetően. Kezdetben kis gyártóként léptünk a piacra, de tudatos építkezéssel és tiszta jövőképpel mára a hazai hőszigetelőanyag-piac egyik meghatározó szereplőjévé váltunk, országos lefedettségű viszonteladó hálózattal és számos határon túli partnerrel rendelkezünk.

Az új arculat üzenete: Fenntartható jövőkép és megújulás

Az Innopan új arculata természetes folytatása az elmúlt évek fejlődésének. Az új megjelenés nemcsak egy vizuális átalakulást képvisel, hanem azt a jövőorientált szemléletet is, amelynek középpontjában az innováció, a fenntarthatóság, valamint a cég alapértékeinek megőrzése áll. Az Innopan célja, hogy a következő évtizedben Magyarország piacvezető PIR gyártójává váljon, miközben közép-európai szinten is jelentős szereplővé lépjen elő a hőszigetelés területén.

Az energiahatékonyság és az innováció iránti elkötelezettség továbbra is kulcsfontosságú számunkra. Az Innopan célja, hogy hőszigetelő megoldásaival a fenntartható építészet egyik vezető képviselője legyen, hozzájárulva a környezetbarát építési projektek sikeréhez.

A múlt értékeinek megőrzése

Bár az Innopan új megjelenése frissességet hoz, a korábbi kék-narancs arculat az elmúlt években összenőtt a céggel. Ez a vizuális identitás a cég történetének egy olyan meghatározó időszakát jelképezi, amely során az Innopan megalapozta helyét a piacon. A kék-narancs színek az innováció, a dinamizmus és az energiahatékonyság szimbólumaivá váltak, és továbbra is az Innopan alapértékeit képviselik.

Az új arculat tehát nem a múlttól való elszakadást jelenti, hanem annak természetes továbbfejlődését, amely tükrözi a cég folyamatos fejlődését és célkitűzéseit. Az Innopan elkötelezett amellett, hogy a jövőben is megtartsa azokat az értékeket, amelyek sikeressé tették az elmúlt években.

Ajánlott cikkek

Összes
Mennyi hőszigetelés kell a házra? Így válaszd ki a megfelelő szigetelés vastagságát

Mennyi hőszigetelés kell a házra? Így válaszd ki a megfelelő szigetelés vastagságát

Ha valaha is jártál régi családi házban télen, ismerős lehet az érzés: hiába fűt a kazán, a falak hidegek, a lábunknál huzat jár, a fűtésszámla pedig egyre csak nő. Nem véletlen – Magyarországon a családi házak jelentős része még az ’50-es–’60-as években épült, amikor a hőszigetelés nagyjából a vastag téglafal és egy réteg vakolat volt. Ebből adódóan sokan kérdezik: milyen vastag hőszigetelés kell egy régi családi házra, hogy energiahatékony legyen? Erre a kérdésre adunk most választ.

EPD a gyakorlatban – Hiteles adatok az építőipari döntések mögött

EPD a gyakorlatban – Hiteles adatok az építőipari döntések mögött

Az utóbbi időben egyre gyakrabban találkozunk az EPD, vagyis a környezetvédelmi terméknyilatkozat kifejezéssel – különösen a fenntarthatóság iránt elkötelezett építőipari szakemberek körében. Ez nem véletlen: az EPD kulcsszerepet játszik abban, hogy átlátható és összehasonlítható információk álljanak rendelkezésre az építőanyagok környezeti hatásairól. De mit is tartalmaz pontosan egy ilyen dokumentum? Hogyan segíti a tudatos döntéshozatalt a tervezéstől a kivitelezésig? Cikkünkben ezúttal ezekre a kérdésekre keressük a választ.

Otthonunk, Tapolca II. rész – Szívvel-lélekkel festve – interjú Varjas Judittal

Otthonunk, Tapolca II. rész – Szívvel-lélekkel festve – interjú Varjas Judittal

Varjas Judit nevét sokan ismerhetik itthon és külföldön is – nemcsak azért, mert kétszer is elnyerte az Év Dekorfestője címet, hanem mert munkái szó szerint színt visznek a hétköznapokba. Ismerős lehet például a tapolcai Halas Lépcső vagy a Tojáspark óriás hímes tojásai, amelyek minden húsvétkor mosolyt csalnak az arcokra.